untitled

bosan..boring..tak ade pe nak wat..so, online jer laaaa...tuuu pun kakak kakak aku kat umah ni dah membebel soh offline...hmmmmmm...sebena nyerr aku nak cite pasal lain...tadi aku bace coretan abang aku...sorry, ude..adek rompak cerite ude bawak balik KL...
okey, mule jerrr bace cerite die, aku dah sebak..air mate dah meronta ronta nak kuar...aku terus gak bace...and sampai satuu part yang memang aku dah tak boleh tahan...air mate aku keluar gak..

  Near the car, appa (abah) slipped  RM 20 into my hand. I was happy. That was good. More than any amount appa had given before. But what he said after that, broke every pieces of emotions in me.
  "Saleh, Abah tinggal RM 20 aje nak bagi kamu. Habis langsung dah duit Abah belikan buku kamu, baju seragam, sewa kereta ni. Ni pun Abah dah pinjam Hj Ramli. Tinggal cukup cukup isi minyak sampai Grik je ni. Kalau ada apa apa nak kena bayar lagi, tulislah surat kat Abah. Abah balik dulu."

after read this part..aku menangis sungguh sungguh...baru aku tau and faham kenapa abah sangat berkire pasal duit..kalau abah tak berkire pasal duit..aku tak kan ade kat sini..
terima kasih abah..adek sayang abah sangat sangat..

**lots of love**

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: