boyfie !!

halooo halooo...macam bosan kannn ???? tajuk entry kali ni boyfie...okey, memang best hidup kalo ade yang care pasal kiterr, sayang kann kiterr, kannn ???? mesti taakkk BOSAN...and ramai yang cakap single is bored...okey, ade betul nyerrr..tapi aku tak setuju seratus peratus..sape cakap single ni bosan ??? orang yang tak tau nak hargai ape yang die ade jerr yang cakap macam tuuu...single is best what ??? kiterr bebas nak berkawan dengan sume orangg...bagi yang perempuan..kiterr tak teragak agak nak kawan dengan lelaki lain..and bagi yang laki tak teragak agak nak kawan dengan perempuan lain...kaloo kiterr de partnerr...mestii teragak agak aannn nak berkawan..hmmm...okey, aku pernah tak hirau kannn member aku sebab someone..tuuu punn sebab aku teragak agak nak kawan dengan die..konon nak jage hati si someone ni...tapi bilerr si someone ni pergii..die yang ade dengan aku...satu satu nyerrr "BOYFRIEND" yang aku aderr...oppsss..dun get me wrong okey.. :)
he is not my BOYFRIEND...
but i love his KINDNESS..
i love his ADVICES...
i love his LAUGH...
i love THE WAY he is..
and the IMPORTANT is..
i love our FRIENDSHIP...

and die satu satu nyerr inchik puru... :)
wahhhh..macam banyak jerrr entry pasal ko ni lalalala...
eh, mesti laaaa...ko kaannnn tunang aku...hehehe... :)
okey, done..luv u laaa lalink...

**lots of love**

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: