SWEET MEMORIES

28 august 2011
BALIKKKK KAMPUNGGG !!!!!!
okey, ari ni aku balik kampung bersame inchik puru aku...hmmmm...sepanjang hari sementare nak tunggu saat ketemu dan pulang bersame..jantung ku berdegup kencang..dup dap dup dap..chewaahhh...HAHAHAHA...gedik nyahh...okey, plan awal nak buka puase sesame..tapi disebabkan ada sikit masalah...kitorang plan terus jumperr kat pudu jerr..okey..sampai kat pudu aku dah nampak die, tapi...hehehe...aku tak tegur die terus...nasib baik laahhh bangku belakang die kosong...aku terus duduk belakang die diam diam..aku juz mesej yang aku dah sampai jerrr...then, die mesej tanyerr aku kat manerr..aku cakap aku sesat tak nampak dierr..hahaha..lagi sepuluh minit nak naik bus baru laaa aku tegur dierr..tuu punn lepas die cakap die majuk dengan aku..ngeeee...comey..lalala...then dalam bus..jeng jeng jeng jeng..HAHAHAHA...nothing happened okey...masing masing tido.. ^______^

29 august 2011
ari ni buka puase sesame..inchik puru dan anak anak buah akuu yang gilerr plus sengal...HAHAHAHA..best saaangaaattt...sumpah aku hepy gilerr...memang memories yang aku tak kann luperr..AKU SAAYAANGG KORANG SAAANGAAATT !!!!!! plez dun go away from me...tapi silap laaaaa...tak tangkap gambaa...takpe takpe..kiterrr tangkap gamba rayerrr jerr erk...hehehe..thanks korang... ^_______^

**lots of love**

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: