KISAH SI KATAK

macam comel jerr tajuk entry ni kann...duluu maybe comel..tapi sekarang dah tak rase sume tuuuu...mesti tertanyer tanyer ade ape di sebalik kisah si katak ni...okey, aku nak cerita pasal persahabatan si katak...puan kodok dan kawan baik nyerr inchik puru...
puan kodok dan inchik puru dah berkawan lamerr...lamerr tak lamerr laaa..sebelum ni dorang berkawan bese jerrr...tapi mulerr rapat selepas puan kodok menjadi JANDA..sewaktuu puan kodok dalam keadaan sedih..inchik puru laaa yang cube buat die happy lek..selalu ade untuk bagi nasihat..selalu ade untuk bercerita...tapi puan kodok pernah tak hiraukann inchik puru sebab waktuu tuuu die dah berbaik dengan inchik cicakman...time tuuu inchik puru macam terase sikit...then, tak lamerr lepas tuu puan kodok dengan inchik cicakman putus lagi...dan puan kodok mencari inchik puru lek..lepas daripada tuuu...dorang makin rapat...lagi rapat daripada sebelum nyerrr...and inchik puru sendiri isytiharkann yang dorang adalah TEMAN TAPI MESRA..kehidupan puan kodok happy gilerrr dengan inchik puru..ape ape inchik puru sentiase ade untuk menceriakan hidup puan kodok...persahabatan dorang yang rapat ni sampai mengundang salah paham orang lain...macam macam dugaan sepanjang dorang berkawan...tapi dorang still bersame selesaikan masalah masalah yang datang tuuu...dorang selaluu mesej..tak berenti mesej..bangun tido sampai dah tido lek..sentiase mesej..mane orang tak salah paham..tapi.........
one day, inchik puru mengungkit..cakap asyik dierr jerr yang mesej puan kodok duluuu...puan kodok tak pernah nak mesej dierr duluuu...okey, sejak ari tuuu puan kodok cube berubah dengan mesej inchik puru duluuu...tapi hampa..inchik puru lambat reply...it's okey, at least dierr reply..then, hubungan dorang berjalan macam bese..pastuu inchik puru senyap tak mesej puan kodok..puan kodok mesej punn tak reply..owh, tak ade kedit ruperr nyerr...it's okey...sok nyerr tuu punn puan kodok mesej inchik puru duluuu...puan kodok tau time tuu inchik puru tengah tido..dengan harapan yang inchik puru akan reply mesej tuu lepas bangun...tapi hampa..puan kodok ingat inchik puru tak ade kedit lagi...then malam tuuu puan kodok mesej lagi..tanyerr tak topup lagi kerr ?? inchik puru cakap dah topup tapi busy tak sempat nak mesej..it's okey..paham..inchik puru tanyerr puan kodok naperr senyap 1 ari...di sini laaa bermulerr segalerr nyerr...puan kodok cakap die de mesej inchik puru petang time inchik puru tido..and jawapan inchik puru..eh, yeke..akuu terluperr nak reply..okey, puan kodok tetap terime jawapan tuu walaupun ati terase...inchik puru perasan puan kodok macam terase..tapi puan kodok berusaha sembunyi kann ape yang die rase...and inchik puru terus mendesak..akhir nyerr puan kodok mengakuu..
"ko ungkit cakap asyik ko jerr yg mesej aku dluu..aku x pnah nak mesej ko dluu..then blerr aku msg ko..ko x rply..alasan xde kdit..ok, aku trime alasan tuu..pastuu td ko ckp aku yg senyap..pdhl aku mesej ko..ko leh ckp ko trluperr kot nak rply..aku trime gak..tapi aku mnsie bese..x byk ckt punn aku trse..tp aku pk ko kwn aku..aku xnak pe yg aku ase ni wat ko bosan..tuu sebab aku selalu cakap aku okey blerr ko tnyerr aku majuk ke x.."
then, inchik puru explain satu satu..and puan kodok terime..and puan kodok mengaku yang die memang cepat touching...then esok nyerr de satu benda yang buat puan kodok tertanyerr tanyerr bilerr ternampak status inchik puru IT'S COMPLICATED....hmmmmm....blerr puan kodok tanyerrr..inchik puru macam mengelak...dan inchik puru dah jarang mesej puan kodok..ari ni..satu mesej inchik puru tak masuk punn..sedeyh nyerrr....inchik puru, kalau ati tuu dah terisi dengan someone yang special..share laaa dengan puan kodok..kate kawan baik..kawan rapat..TEMAN TAPI MESRA...tapi kenape inchik puru macam menjauhkan diri dari puan kodok...hmmmmm....tak ape laaa...ape ape jadi lepas ni..puan kodok akan terime jerrr...

really really mish my old inchik puru...

** lots of love **

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: