kisah suka duka syawal

ne no ne no ne no..eh, silap..ASSALAMUALAIKUM..hye ollsssssss...selepas seminggu beraya baru laaa nak update blog ni..haiyoo..okey...

kisah suka syawal....
1st...
thanks to MY FWEN yg sudi datang raye umah aku..ko laaa kawan aku yang pertame datang umah aku di hari raye pertame..aku hargai saaangaaattt !! ** sajerr caps lock "my fwen" tuu..perli..
2nd...
jalan jalan cari pasal di penang !! sekian lame tak menjejak kann kaki ke penang...wahahaha...okey, rinduu mereka mereka mereka...especially inchik inchik sepupu sy...adek rinduuu kalian okey..
3rd...
berbaek baek dengan inchik duda aku...hahaha..but as a fwen jerr okey..adoi..macam macam name dah aku bg kt die ni..hehehe..eh, inchik duda syok dowh gosip gosip dengan ko..aku suke..lagi lagi bile ko gelak jahat..HAHAHAHA...
4th...
konvoi raye bersame kawan kawan sekolah !! walaupun  tahun ni macam kurang jerr orang..and cuti raye punn macam tak cukup jerr...but tetap happening dowh !!! suke suke !! hehehe...

kisah duka syawal...
hmmmmm...yang ni aku tak tauuu nak story macam manerr...tapi ape yang aku rase memang sedeyh..rase kehilangan yang amat...ntahh laaa...xpe laaa...bia laaa cite ni aku dan mereka mereka yang tertentuu jerrr tauu..walaupun orang yang berkenaan tak sedar ape yang berlaku...hmmmmmm... :(
thanks to my buah ati yang gile dayah..to kawan kawan yang setia yana miza nana n len len..and to adek aku yang sengal adi..korang laaa penguat semangat aku !!

ape ape pun..aku tetap sayang korang yang pernah ade dalam hidup aku and yang masih ade dalam hidup aku..
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN

** lots of love **

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: