toink toink

hmmmmmmmmm.....tiba tiba aku teringat inchik MFR aku...ape kaba die erk...sihat kerr...ape die buat sekarang...ari ni die tido tak..miss him..

awak...owh...awak...kenapa hidup saya macam ni erk...saya tak pernah nak kaco hidup orang...seboleh boleh saya nak jage ati sume orang...tapi ati saya satu jerrr...macam mana saya nak jage ati sume orang orang yang saya sayang...and orang jage ke ati saya...macam awak...awak tak penah jage ati saya...tuu sebab saya pergi daripada awak..ngeeeee~

awak...awak nak tau satu cerita tak...saya dah tersuke kat kawan saya...tapi, saya tak nak ade perasaan ni...sakit ade perasaan ni...cukup laaa saya sakit waktuu dengan awak dulu..saya dah tak nak sakit...lagi sakit hilang kawan berbanding hilang awak...awak saya leh cari ganti...tapi kawan susah nak cari ganti...

dulu lepas kite clash...kite jadi member kaannn...time kite member...awak pernah cakap kat saya..."bia jerr dorang yang masuk campur dalam hidup awak tuuu.."
macam mane saya nak bia...sebab dorang tuu sume orang orang yang saya sayang...

saya rindu laaa dengan marah awak...sebab bile awak marah awak suke maki maki...then, lepas tuuu saya terus tak buat dah...hmmmmm....agak nyer saye kene sedar kan dengan maki maki kot...hehehe...

awak...owh...awak..ingat tak time ex awak hentam saya..wahh, time tuu awak bekap saya..sonok meyh...tapi sekarang.....hmmmmmm....tak ape...xde awak bekap saya pun...saya ade kawan kawan saya... :)

haaaaaaaa.....awak !! bile nak ambik hadiah awak ni....owh, mngular pergi tengok wayang boleh...nak datang ambik hadiah x boleh...ampang tuuu bukan jauh mane pun..dulu time couple, sanggup kannn...sekarang dah tak sanggup...eh, yelaaaa...sekarang kite dah tak ade pape...ngehehehe...

awak..awak...saya dah tak tau nak tulis ape ni...harap awak hepy hepy jerr okey... :))

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: