=,=

 i am tooooooooooooooo emotional!! wahahahahaha...nak tau kenapa ?????? sebab aku dah penat...lepas sorang sorang....ex aqil hentam aku...kawan kawan aku sendiri hentam aku sebab abang wau...ex inchik MFR hentam aku...sekarang orang yang baru aku kenal hentam aku...
ape aku ni memang dilahirkan untuk dihentam je kerrr ??????
okey, relax shushue...
adek, akak dah tak ade pape...akak okey...akak dah maafkan adek...tak perlu adek nak cerita sume pasal akak kat blog tuuuu....
i am not egois but PENAT...akak penat adek...penat sangat dengan sume ni...tiga tahun berturut turut dek..orang hentam akak pasal laki...orang salah kan akak...akak rampas pakwe dorang...akak rampas kawan dorang...adek lak tibe tibe hentam akak...cakap akak punce abang edy marah adek...hmmmmm...kalo akak tak ade pun...abang edy tetap dengan adek...sebab die dah janji dengan adek kaaannn....yang die akan ade dengan adek...cume adek kene paham die laaaa...bile die keje pagi...die tak kan ade mase untuk reply mesej...and kalo die keje malam...siang die akan tido..memang kalo BOM meletup pun...belum tentu die sedar....
HAHAHAHAHA...kelakar gak akak ni...sengal...hmmmmm...tak apalaaaa...akak okey...akak bukan majuk pun...akak juz nak betulkan balik kepala akak yang ting tong ni....dun worry be hepy okey...
akak juz PENAT...tuuu jerrr...penat sangaaat dek...akak ni nampak jerr suke main redah...tapi akak tak kuat mana pun...
okey, settle...

**lots of love**

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: