i'm sorry

okey, entry kali ni aku nak luahkan semua ape yang ade dalam ati aku...tak ape laaa aku hilang kawan sorang daripada aku jadi punce orang lain gadoh...

cik adek atyn : akak tak pernah kenal adek sebelum ni..akak terkejut sangat bile adek hentam akak sampai macam tuu..akak tak tau ape yang dah jadi antara adek dengan abang edy...and akak pun tak tau ape yang adek dah cerite kat abg edy..akak minta maaf kalo akak punce bende ni sume jadi...lepas ni adek jangan risau...akak tak kan jadi punce lagi...

Mr E : aku terpakse jujur dengan ko bile dah jadi macam ni...okey, memang aku ade ati dengan ko..tapi aku tau and aku sedar...kite juz KAWAN..and aku tak pernah nak harap lebih dari ko...sebab aku tau kalo aku ade perasaan ni..aku boleh hilang ko sebagai kawan...tuu sebab seboleh boleh nyerr aku nak hide ape yang aku ase...seboleh boleh nyerr aku nak avoid perasaan ni...sebab aku tak nak hilang ko sebagai KAWAN aku...tak ape laaaa...mybe jodoh ko dengan aku sebagai kawan tak lame...thanks sebab dah jadi "TEMAN TAPI MESRA" aku...lepas ni mesti aku dah tak dengar lagi kan soklan wajib ko...ko ni senggugut ke ???ngeeeee~

cik yana , cik miza and cik yuni : thanks korang...selalu ade dengan aku...aku sayang korang sangat sangat....aku dah tak ade orang lain selain korang and family aku...thanks sangat sangat...aku ase nak berlari gi jumpe korang sekarang jerrr....hukhukhuk... :'(

** thanks untuk air mate ni...yang dah lame aku tak kuar kan...sorry sangat sangat sebab dah jadi punce adek dengan abg edy jadi macam ni...

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: