:: keinginan dan kemahuan ::

apa yang kita inginkan dan mahukan tak semestinya kita miliki..
okey, ape yang aku nak, ape yang aku inginkan...MOHD FIRDAUS...
tapi tak semestinya aku dapat die...aku berdoa macam mane pun...berharap macam mane pun...kalo die bukan milik aku...die tetap bukan milik aku...
okey, die mungkin berjaye buat aku tak tunggu die...tapi die belum berjaye buat aku benci die..sebab aku sayang die..kenapa perlu aku benci die...
die orang yang pernah buat aku bahagia...kenapa aku perlu benci die...
die salah satu warna dalam hidup aku..walaupun warna tuu dah pudar...tapi kenapa aku perlu benci die...
aku tak pernah benci die...aku tetap sayang die...dan takkan pernah ade pengganti die....
sebab die hanye die..the only one..dan takkan pernah ade MOHD FIRDAUS yang lain dalam hidup aku...
maksud aku kat sini takkan ade orang lain lagi yang macam die...dan die sentiase akan ade dalam hati aku...walaupun satu hari nanti aku bukan dengan die...name die tetap ade dalam hati aku sebagai orang yang pernah bahagiakan aku...
and awak...saya minta maaf...saya tak mampu untuk tunaikan janji saya untuk tunggu awak..
bukan penat untuk berharap...tapi takut ape yang saya harapkan sia sia...
saya tau awak dah jumpe ape yang awak nak...awak boleh dapat yang lagi baik daripada saya..saya doakan awak dari jauh... :)

** okey, now shushue...dah tiba mase untuk kau lepaskan die sepenuhnyerrr...kau berhak untuk bahagia...jadikan die sebagai kenangan terindah kau... :)
kenangan terindah



kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: