:: istimewa bagi aku ::

ASSALAMUALAIKUM...
ehemm....ehemm...woot...woot.... ^____^
hye olllllsssssssssss~
hawaw u ???? hehehe... :))
sape yang dah bace blog aku dari awal sampai laaaaa ni....
mesti dah tau sikit sikit pasal kisah aku.... :))
okey, aku sekarang ni dalam process nak perbaiki hati yang lara...waahhhh gitu kannn....
tapi aku tak mampu nak baiki sendiri tanpa mereka mereka ni...
nak tau sape mereka mereka ni ?????
let me introduce u olllssssss....one by one.....

NUR HAMIZAH ABDUL LATIFF
name budak ni NUR HAMIZAH...die tueee dr aku...hahaha....(bpe bulan jerr punnn)....
hmmmmmmmm.....selalu ade dengan aku walaupun jauh...selalu nasihat aku....then sentiase sokong ape jerr yang aku buat...GILE....SENGAL...SENGET...kan ROSMAH kan...hahaha...best lak paggil ko rosmah...hehehehe...banyak kenangan dengan ko...paham pe yang aku rase....sentiase bagi semangat....kadang kadang aku rase ko pun dah bosan dengar cerita aku...balik balik cerita yang same....hahaha....tapi tak pernah tunjuk pun rase bosan tuuuu....aku sayang ko ketat ketat...walaupun kadang kadang jeles tengok ko..hukhukhuk....ko warna dalam hidup aku....walau macam mana dah pudar pun warna tuuu...warna tuuu tetap ceria balik....lepas ni susah nak jumperrr...ko study elok elok okey...nanti kite keluar huha huha hunga hunga lagi....and jaNgan luperrr pilihan kedua..."DEMI MASE DEPAN ANAK ANAK" :)

NUR LIYANA AQINAH KAMARUDDIN
she is my best gurlfie.....NUR LIYANA AQINAH...dengan die laaaa banyak dugaan and cabaran untuk aku pertahankan persahabatan kitorang...gadoh...salah paham...tak tegur....bermasam muke....sume laaaa....tapi die jugak laaaa yang masih ade dengan aku sampai sekarang....die jugak laaa yang bagi aku semangat...die jugak laaa "TULANG BELAKANG" aku....die jugak laaaaa yang paham aku...sume rahsie aku dalam poket die...ape yang aku buat sume die tau..baik ke buruk ke...die tau sume....i really really love her....aku tak boleh lupe yang kite overnite 2 ari tak tido...gile hebat...hahaha...and yang memang for sure aku akan ingat sampai tue...kereta mati tengah tengah traffic light...temperature naik...time nak gi umah miza...hahahaha...nanti boleh cerita kat anak anak....hehehehehe... :))

MOHAMAD AKHBAR OMAR
eerrrrrrrrrrr~ name mohamad akhbar...aku tak tau celah mane datang nyerr edy...entah betul entah tak name die tuuu..iyerr kan je lerrrrr...he said, family panggil edy dari kecik..okey....huhuhuhu~he is a mamat POYO and PALING POYO penah aku kenal....he is my senior kat sekolah dulu...tapi aku tak penah tau pun die ni senior aku....teruk kan aku...senior sendiri tak kenal....hahahaha....die ni....ermmmmm....die ni....SENGAL....MERENG....SENGET...MENGONG....haaaaa...sume tuu die laaaaaa....but he is my "PENGHIBUR" hehehe....my TEMAN TAPI MESRA...(eerrrr...kalo nak tuka title tuuu jadi len leh ??? hehehe)..aww aww aww aww...die ni jugak laaaa yang dah kembali kan rutin 3G aku....last aku 3G dengan orang, 7 bulan lepas kot....huhuhuhu~ sedeyh tak....hahahahahaha....thanks laaaaa sebab sudi layan sengal aku...gilerr aku....sudi sabar dengan aku bile aku tengah senggugut...soalan wajib ko tanye aku bile aku marah..."ko ni nape nak marah je...senggugut ke ?" hahaha...ko kene paham aku...mood marah aku tak kire time...die nak marah....die marah jerr...tapi ko laaa selalu jadi mangse...heeeeeee~ni laaaa blog yang aku cakap..yang aku brie tanye name ko...but jangan luperrr cheese nan dah tuka mcD...nanti aku belanjeer ko KFC okey sayang...sayang ko !! ;)

NAJMI HAFIFI HUSSAIN
HAHAHAHAHAHAHA....eeerrrrrr.....sorry TERgelak.....he is my "atok"...my luvly atok...hehehe....die ni punye masalah CINTA lagi complicated daripada aku....kadang kadang tak paham dengan die ni...ape yang die nak daripada seorang perempuan pun aku tak tau....dah ade tunang..tapi, tak tau laaaa....still atau pun tak....selalu nasihat kan aku bab bab hati and perasaan ni....tapi ape yang die nasihat kat aku...satu pun die tak gune untuk diri die...aleh aleh...aku lak yang nasihat kan die gune nasihat yang die bagi kat aku.....okey, laaaa tuuu aaann...hahaha...atok, dah macam abang nenek...walaupun tak selalu ade untuk nenek...tapi selalu nasihat untuk nenek...and satu yang tak leh belah....atok nampak beruang baru atok ingat nenek kann ??? hahaha...how dare u same kan nenek dengan beruang...hahaha...kadang kadang cerita masalah kat atok, rase macam cerita dengan abang sendiri....luv u laaaa bro !! :)

** mane yang aku tak cerita tuuuuu bukan bermakna korang tak istimewa bagi aku...kawan kawan aku saangaaaat ISTIMEWA...tak ade pengganti....korang the best fwens yang aku penah ade...
nana : i luv u sooo much...time kite sume gadoh dulu...ko de dengan aku...ko pun pemberi semangat kat aku....selalu dengar aku menangis...selalu gak dengar cerita aku..thanks darl... de dengan aku....
jang : aku tak kan pernah luperrr kenangan gile gile kite...kat kolej, ko laaaaa sahabat aku time aku perlukan pertolongan...and ko jugak dah jadi pendengar setia aku.... :)
kak maz : kite kenal sebab die...tapi kite takkan putus sebab die kann ???? u're the best sister... :)

** and all my fwens...i luv u all very very muchie muchie....thanks for being my fwens...korang warna dalam hidup aku... :)
** lots of love **

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: