PENGAKUAN BERANI MATI !!!

PENGAKUAN BERANI MATI
okey, ari ni aku terbace satu blog about someone yang aku kenal and actually someone yang aku dah mule sayang...
blog ni ditulis oleh someone yang aku kenal jugak but tak rapat..baru jerr kenal...
kat sini aku nak buat pengakuan berani mati...peduli hape aku...aku jeles...sumpah aku sangat sangat jeles...kalo bace blog tuuu memang aku jeles and aku sakit ati...
aku tak nak ade perasaan ni...sebab perasaan ni boleh buat aku hilang die...aku dah tak nak kehilangan...cukup laaa aku hilang inchik MFR...
he's my "entertainer"...aku terhibur bile dengan die...yaaaa...die tak anggap aku lebih pun..aku jerr yang over feeling...aku dah lame tak rase terhibur macam ni...dengan die aku boleh main redah jerrr...kadang kadang mesej dengan die merapu rapu jerrr...tapi semalam aku dah rase macam nak hilang die...
aaarrrrrgggghhhhhh....tolonglah pergi perasaan ni....
he's my fwen...not more than that...tapi sayang aku kat die dah macam lain jerr...hmmmmmm.....
ape nak buat kalo tibe tibe dah jatuh sayang kat kawan sendiri ??
aku tak boleh nak jawab ni....
shushue, pleezzzzzzz....control your feeling...
hukhukhukhuk....

** pengakuan berani mati aku...aku dah jatuh sayang kat kawan aku sendiri !!! =,="

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: