weewuuu weewuuuu~

okey, story for today  !! hmmmmmm~ kite story cite semalam dulu laaa erk..baru paham cerita ari ni....kisah aku majuk dengan Mr. "ENTERTAINER".....aww..aww..malu nyerrr aku...hakhakhak...gedik sial..HAHA !!
okey, semalam aku mesej die say nite and sweet dreams...saangaat pelik laaa kaannn aku tido awal...selalu nyerr aku tido pukul 4 or 5 pagi....
me : tido dulu...nite..sweet dreams..salam..
Mr E : awal ko tido erk..
me : care terbaik untuk aku tak fikir bukan bukan...ni pun tak ngantok lagi..tapi aku paksa gak..
Mr E : fikir bukan bukan ? aik, fikir ape ni ? fikir ****** ke ?
me : tuu aku dengan ko jerr..sengal..tak ade arr..cume terase macam aku ni tak wujud jerr...bile bosan and nak minta tolong jerr baru orang nak cari aku..ntah arr...perasaan aku jerrr kot...
Mr E : sape pulak yang buat ko macam tuuu...heisy !! merepek malam malam ni ye...senggugut lagi ke ko ni??(soalan wajib die) =,=
me : kan aku dah cakap..senggugut aku tak kire time..die nak datang...die datang jerr..huh..ntah ar..sejak akhir akhir ni aku terase macam tuu...jelez..terase ati...sume ade laaa...
Mr E : ade kene pade aku ke ape yang ko cakap ni ?? (eerrrrr~ macam dapat agak jerr die ni)
me : hah ? ko terase ke...
Mr E : tak ade laaa...watpe aku nak terase lak...saje jerr laa mane laa tau ko igat aku lupe ko ke..
me : ha'ah..memang ade kene dengan ko pun..ni last kedit..sok aku topup aku mesej..dah gi tido.. (message could not sent) waaaaaa...so, malam tadi bende ni tak setel...sebab kedit aku abes...pfffttt~ -,-

then, tadi lepas aku topup...aku mesej die balik..tapi aku edit laaa mesej yang semalam tuuu....

me : ha'ah..memang ade kene dengan ko pun...lalala...sorry ar...kedit abez semalam...
Mr E : mmmm...nape pulak ??
me : lalala...tak ade arrr...aku main main jerrr....
Mr E : mmmmm.... (tuu jerr yang mampu ko reply ??? bile ko reply macam tuu..buat kan aku nak terus terang)
me : okey, jujur laaa...aku rase lain sekarang ni...maybe ko busy..so, aku tak nak laaa take siyez sangat..
Mr E : minggu ni ko kene paham...aku keje pagi..memang letih, busy sangat...kurang nak mesej mesej..sory, k yunk..ni pun curi curi mesej takot boss nampak..
me : okey.. (HAHA..tuuu jerrr yang mampu aku reply)

tengah ari time rehat die call aku..perli perli...eerrrr...

Mr E : hai, touching lagi kerrr...terase lagi kerrr...haha..
me : ....... (diam kejap sebab tengah blushing) tak ade makne nyerrr...dah makan belum ??
Mr E : dah...
me : tak tido lak ??
Mr E : tak tau lagi nak tido ke tak...tak ade orang nak kejut...
me : soh laaa orang orang sekeliling ko kejut...
Mr E : sape...
me : eh, adek angkat kan ade... (eerrrrr~ ooppppsss....terkeluar lak ayat ni)
Mr E : HAHAHAHAHA...aku dah agak dah...aku memang dah agak...
me : ape yang ko agak ??
Mr E : aku dah agak...mesti pasal ni nyerrr...alaaaa, bende ni tak jadi hal laaa...

TIBA TIBA ......WOOIIIII !!!!! errrrr~ abang aku tibe tibe menjerit...sebab aku bergayut time keje...alaaaaa....baru nak bunge bunge jap...kacau laaaa angah ni...tapi memang salah aku laaa kaannn...orang beratur nak fotostat aku boleh on called...hehehe....

** okey..dah ade PENJELASAN..so, dimaafkan...HAHAHA...

~lots of love~

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: