hari hari terakhir aku

ari ari terakhir umur aku 20thn...
sedih..tak ada semangat..nak nangis...ari yang sepatutnyerr aku happy...aku tak ase sume tuuu...
entah laaaa...

miza cakap : kebahagiaan tuu kadang kadang bersifat sementara....

betul apa yang miza cakap...tapi apa yang korang harapkan bile tepat pukul 12 a.m pada ari lahir korang..selain ucapan dari kawan kawan and family..mesti korang mengharapkan ucapan dari si die..macam tuu jugak aku...aku tak harap kan yang lebih dari die..cukup laaa ucapan "HAPPY BIRTHDAY"...

melampau ke permintaan aku tuuu ???

7 JUN...sok je punnn....die ingat or tak...entah laaa....aku baru nak rase happy bile dapat kawan kawan aku lek...yana, miza and nana...and si die yang aku ase dah de dengan aku lek...tapi bahagie tuu aku rase sekejap je..aku tak salahkan miss ex tuuu..tapi kadang kadang aku konfius...ape yang die cube buat...aku tak tau..aku konfius...aku tak tau macam mane nak luahkan ape yang aku rase...

ape perasaan korang, bile miss ex si die..sibuk sibuk online FB si die lagi..and si die macam biar kan jerrr...tak bertindak...mesti sakit ati kann ??? and lagi sakit ati kalau si die macam masih mengharap si miss ex tuuu...

tak apalah...aku bukan budak budak lagi...nak bertindak melulu...aku hanya mampu berdoa..semoga aku bertemu bahagia tuuu...and to miss ex : saya tak pernah nak buat awak musuh saya...tapi kalau awak di tempat saya...awak akan paham kot...and kite same same perempuan...kalau boleh biar laaaa kite berkawan...saya doakan awak terus bahagie dengan life awak... :)
kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: