INDUKSI MAY 2011 : a busy and exhausted week !!

INDUKSI MAY 2011

mama said : induksi kali ni induksi yg terbaaaeekkkk !!!
aku tak tau nak cakap ape pasal induksi kali ni..
this is my 2nd time jd FASILITATOR and maybe my LAST induksi...insyaALLAH...
penat...ngantok...seronok...puas...macam macam laaaaa....
1st day induksi....tak terasa sangat macam induksi yang lepas...maybe sebab students baru tak ramai...
tapi bile dah masuk ari yang seterusnyerrr...mule terase penat...
induksi kali ni name aku JOOLA (sebutan jula) :))
okey, 1st aku nak say thanks kat mereka mereka mereka yang dah bagi aku peluang utk merase jadi fasi...
dulu time induksi intake 2008..time aku jadi junior...
aku BENCI fasi !!! hahaha...( jujur dari ati yang tulus dan ikhlas ) erk -,-
fasi yang menjadi mangse keBENCIan aku...
abang asrul, kak shila, kak abid, and yang lain lain.. (aku tak ingat..lalalaa)
tapi paaaling aku benci abang SKY...ngeeeeeee~
sekarang aku dah tau macam mane penat nyerr jadi fasi....
ape perasaan jadi fasi...sorry laaaa akak akak and abang abang fasi yang duluuuuu...hehehehe...
okey, then aku nak say sorry kat sume sekali...aku mengaku aku ade buat silap...
time abang sky tanye aku pasal masalah time induksi...
bukan aku tak nak cakap..tapi aku pikir balik..aku pun ade buat salah and silap...
sorry guys !!
then, two thumbs up for JOEL ALIXANDER and AHMAD SYAHIR...
korang the best !!
walaupun baaanyaaaaakkk masalah masalah dalaman...
korang boleh handle dengan baik and berjayaaa buat induksi kali ni jadi induksi yang THE BEST !!
tak luperrrr gak kat fasi fasi and ajk ajk...u all the best...sampai ade fasi yang injured..melecet kaki...
pada fasi fasi baru teruskan usaha untuk induksi yang akan datang....
already miseed you guys...

and NOW..
pada fasi fasi yang dah grad...GUD LUCK...panjang umo kite jumpe lagi...
fasi fasi yang masih di UNIKOP (termasuk aku)
moh leerrrr kite tumpukan kat study...
GUD LUCK GUYS !!

~LOTS OF LOVE~

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: