zaman kanak kanak

ehemm ehemm
assalamualaikum...
heeeeee~ :)
tersengeh sengeh..PANG kang...
okey, aku sebenarnyerr xtau nak buat ape...tengah dok STALK orang kat FB tadi...tibe tibe TERstalk abang aku...inchik ANUAR BIN MOHAMED ABDUL HADI...
dengan serta merta kenangan zaman kanak kanak menyinggah dalam pale otak aku ni..wahahaha..RINDU !!
aku ingat lagi time kecik kecik duluuu...aku selalu gaduh dengan abang aku...
pernah uteh kurung acik dalam bilik air sebab die sakat aku...PADAN MUKE..hahaha...
and aku pernah mencederakan hidung abang aku sampai terjadinyerrr TRAGEDI BERDARAH..time tuuu kitorang kat tepi rumah tengah main main...pastuuu abang aku gi sakat aku...aku yang tengah pegang basikal terus lepaskan basikal, handle basikal tuu terkena hidung abang aku...HAHAHA...errr...satu soklan nak tanyerr acik dari duluuu lagi...SAKIT TAK ???? hehehehe...
then, ade lagi satu kisah yang memang dari duluuu tak boleh luperrr...even sampai sekarang pun kalo diingat balik, masing masing kene bahan...HAHAHA..kisah abang kedai...

pernah abang aku pergi kedai...abang kedai tuuu tanyerr laaaa..." yerr dek nak beli ape ?" (normal laaa annn orang kedai panggil adek)....dengan tibe tibe abang aku balas..." babi babi babi !! " hahahaha...die pergi BABI kan abang kedai tuuu sebab panggil die adek...HAHAHA...maybe sebab die nak ade adek lagi kot (aku laaa tuuu) tuuu yang die tak suke orang panggil die adek...ngehehehehe....

tuuuu kisah abang aku...kisah aku lak lain...tapi kisah abang kedai gak...aku pergi kedai..." yerr dek nak beli ape ?" (bende normal gak laa aaannn)....yang aku dengan yakin nyerrr cakap dengan mak aku.." eh, die tau name adek laaaa"...HAHAHA....sengal nyerrr aku....sebab kat umah family panggil aku adek...so, aku ingat abang kedai tuuu tau laaaa yang name aku kat umah adek....

ehemmm ehemmm acik...sorry laaaaa TERcerita kat sini lak..hahahaha...saje jerr nak bagi acik FEMES...hehehehe...jangan marah haaaaa.... :)

** lots of love **

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: