eh eh :)

Assalamualaikum...
weeweetttt....halo halo...hye olllllssssssssss....
ari ni last aku kat kampung...wahahaha....macam tak nak balik jerrr aannnn...tapi aku ade tanggungjawab yang lagi penting...okey, ari ni keluar gi jalan jalan dengan anak anak buah aku...dayah, jia, epoi...thanks korang..selalu ade time maksu memerlukan....epoi, do u remembered last year punyerrr story...HAHAHA...time aku frust gile gile dengan daus...ape yang ko and jia cube buat untuk aku tersenyum balik...korang sanggup berhabis duit semate mate nak tengok aku senyum...kite keluar senyap senyap malam tuuu...kite pergi fun fair...balik balik buat muke tak bersalah..ingat kann tak kantoi...rupenyerrr time tuuu maktok dah tau...HAHA...korang dah buat aku lupe die kejap time tuuu...aku dah tersenyum time tuuu...tapi tibe tibe nanges...and epoi, marah aku...
" ko pesal nak nanges nanges lagi ?? aku sepak nak ?? ko tak yah nak ingat die lagi..kitorang ade dengan ko laa maksu"
tau tak kenapa aku nanges ??? aku nanges sebab terharu dengan korang...korang berusaha nak buat aku happy balik...and korang dah banyak tolong dalam hubungan aku dengan daus...tapi, hubungan aku dengan die memang dah tak boleh nak buat ape...aku tau sampai sekarang korang tolong dalam diam...dah laaaa tak yah bazir tenaga ye...buang mase jerrr korang tolong pujuk daus tuuu balik...macam korang tak kenal jerrr die..die mane ade perasaan...wahahaha....then, dayah...walaupun ko tak berkorban dari segi duit...tapi ko sanggup berkorban mase ko...padahal ko nak kene jage adek adek ko...tapi sebab ko nak gak teman aku...ko sanggup tinggal dorang..wahahahaha...sian dorang...ngeeheehee...

** kadang kadang bile fikir balik...aku ni beruntung sebenar nyerrr....ramai lagi yang sayang kan akuu...family aku..kawan kawan aku...mak aku pernah cakap...semalam je pun baru mak cakap...tuu pun lepas aku buat sesi luahan perasaan dengan mak...
"kawan jerrr dengan sume orang...jangan fikir nak jadikan dorang yang special..kalo ade...ade laaaa...tak ke mane nyerr...jangan ingat kawan tuuu sebab ade ati ke ape ke...hilang kawan lagi sakit adek"
wokey, mak...akan ku ikut kata kata mu...hehehe...sayang mak ketat ketat laaaa...muahh muahh muahh... :))

** so, mane yang ase die kurang kasih sayang tuuu..silap besar tau...ramai lagi yang sayang kannn korang...so dun be sad okey...
** errr~ macam tak kene jerrr story entry ni...hahaha....ade aku kisah...blog aku...sukati aku laaaa...

~lots of love~

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: