TODAY !!

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~ :'(
aku dah janji...aku tak nak buat lagi...tapi ari ni aku buat lagi...
aku online FB inchik MFR then aku sakit ati sendiri....
selama ni aku memang bukan sape sape dalam idop die....
sumpah sedih gileerrrrrr !!!
hmmmmmmmm~
rupe nyerr aku ni tempat persinggahan die jerrr selama ni....
terima kasih untuk segala nyerrr....
tapi saye masih tak mampu nak buang rase SAYANG and CINTA saye kat awak....
hukhukhuk....
nak nangis tapi air mate dah tak nak kuar...
maybe sebab air mate ni pun dah malas nak kuar...asyik kuar untuk die jerrrr....
hmmmmmmmmm~
tak apalah maybe kite ditakdirkan untuk jadi kawan jerrr kot...
ape ape pun saye sentiase doakan kesejahteraan awak...

** miza, yana, nana, kak maz, yuni, edy, kimi, kak fara, kak miah, kak niesa, naq, housemate, and kawan kawan yang lain....thanks sebab ade dalam idop aku...dengan ade nyerrr korang aku tak rase sunyi...aku sayang korang...luv u all muchie muchie muchie...lots of love~

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: