JATUH . JATUH . JATUH

hye ollssssssss.....
shushue kembali....weeeeeehuuuuuuuuu....
semalam 3 april 2011....
jalan jalan dan merayap rayap di TS....
waaaaa....saye sangat tak suke..!!
semalam masuk je TS...asyik jatuh je..terpelecok laa...terpeleot laa...
adoyai...malu aku...
( tu laaa..tak penah penah gi TS pakai heels..semalam gedik gi pakai sape suruh..padan muke )
semalam gi tengok cun....memang cun laa..!!
dari situ laa aku dapat ayat ni..
"KLCC dengan sawah padi tak mungkin boleh bersatu"
tapi aku ubah jadi..
"KLCC dengan MENARA CONDONG tak mungkin boleh bersatu"
hahahaha...bez tak ???
tapi abang aku lagi bez..
tempe dengan tempe....nak jugak...bagi je..
pe je yang tak boleh untuk abang aku tu...
hahahaha...
okey...sepanjang keluar semalam..tak ade feel pun sebena nye...tapi try untuk ignore perasaan ni...
entah laaa...setiap kali keluar KL jalan jalan...
aku mesti teringat die...mau tak nye...dulu every weekend aku dengan die..
tibe tibe aku lonely...dulu tak ade member dalam bilik pun..
aku boleh hidup...
tapi sekarang..member member aku dah pergi practikal...
ade junior aku pun selalu keluar,..
aku rase kosong...sangat kosong...
tapi tak kan aku nak duduk terperap kat dalam bilik je semate mate tak nak ingat die...
aku ingat lagi kate kate die...
"sampai bile ibu nak hidup harap kat orang..nanti kalau ayah tak ade macam mane ?? belaja laa untuk berdikari bu...belaja laa untuk hidup sorang sorang.."
kalau dari dulu saye dengar cakap awak..mungkin saya tak macam ni kan ??
sekarang awak betul betul dah tak ade si sisi saye...
hmmmmmmm~
eh..jap jap..kenape masuk cerite die ni.adoyai...tersedih laa lak..ngeeeee~
okeyh...last entry before study investment...go shushue go..!!!
^_______^

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: