wink wink~ ;)

hye ollsssssss....
waaaaahhhhhhhh...lame nye tak update blog lots of love ni...
dah bersawang bersepah berlumut....
Ya Allah, pemalas nye ko ni shushue....
tol la cakap kak maz...pemalas nye shushue..hahaha...
okey, di sebabkan dah sekian lama tak mencarut, mencapap kat blog sendiri...
ari ni tibe tibe rase macam nak kenang balik kenangan aku dengan dia...
2010
aku kenal dak ni kat imesh...mesti korang tertanye2 kan..pe jadah binatang imesh tu..imesh tu software untuk donlod lagu tapi dalam mase yang same kite leh chat kat situ....so, dari situ la aku kenal dak ni...
mule mule die tegur aku...aku macam malas je nak layan..muke macam budak jahat..hahaha..jahat jahat pun dak ni la yang ko sayang macam nak gile shushue... :)
ok proceed..wahahaha...
aku kenal die seminggu sebelum puasa...chat dalam due tige ari..dak ni mintak no aku..nak bagi ke tak nak ??
last last aku bagi gak...mule mule mesej je..tak pernah call...then 1 ari tu die call aku...waaahh...gitu kan..berbunge bunge hunga hunga la aku time tu....hahaha...
tanggal 28 ogos 2010..
1st date aku dengan die...bulan puasa tu woo...
ni la die janji melayu kan...janji datang ambik aku kol 3.30 petang..last last nak dekat pukul 5...baru la die sampai...tak pe laaa awak...untuk awak..ape pun boleh...
tempat pertame yang die bawak aku...KLCC...
mule mule masuk macam tak de hala tuju..hahaha..pastu die ajak tengok movie...woit..bulan puasa...berdose berdose...hahaha...oleh sebab mood ari tu bukan mood nak tengok movie, and time tu pun dah nak berbuka..kitorang just lepak kat taman KLCC tu....
then die angkut aku pegi buka puasa kat tanjung...dah lepas makan..kitorang bluurrrrr..tak tau nak gerak mane..
last last die call member baik die merangkap pasangan gay die..HANIF..tapi aku panggil die APEK..
malam tu kitorang gerak gi karok...and dak ni nyanyi kan lagu CINTA TAK KENAL SIAPA..
ouh...so sweet of u lalink...heh ??
lepas tu kitorang gi lepak lepak merayau rayau...sampai pukul 3 pagi...die anta aku balik...oleh sebab time tu bulan puasa, so, pagar bukak la time tu kan...huhuhuu~
and ari tu jugak laaa...ntah celah mane aku kapel dengan die....
then lepas dari tu...every weekend kitorang keluar memfemeskan diri kat KLCC...hahahaha...jangan nak femes sangat la shushue...hehehe....
memori yang aku tak kan lupe sampai bile bileeerrrrrrrrrrrrrrrr....
memories at KALUMPANG...!!!!!!
kat sini malas nak cite banyak la kan..korang tengok la gamba gamba ni..cukup untuk menyatakan perasaan aku time tu... :)
memang aku tak kan lupe ni semua :))
aku happy dengan die...tapi mungkin jodoh tak panjang...ari terakhir date dengan die...aku tak tau ari tu adalah ari terakhir aku keluar dengan die...
malam tu kitorang gaduh sebab die terasa ati dengan aku...i'm so sorry awak...waktu tu saya tak pikir dulu sebelum cakap...
then lepas tu aku dengan die makin jauh jauh dan terus jauh....
tanggal 16 december 2010....
aku yang memutuskan segale gale nye...aku buat macam tu sebab aku sayang die..aku tak nak die tipu diri sendiri and aku tak nak perasaan kesian die kat aku....
tapi kitorang still berhubung as a fwen...tapi entah laaa....aku masih mengharap keajaiban berlaku...huhuhu~
then satu ari tu die mesej aku yang die nak pergi navy...time tu aku tak tau ape yang aku rase..
sdeyh ke hepy ke ??
ok...hepy sebab die nak kejar cite cite die selame ni...tp sdeyh sebab mungkin aku akan terus kehilangan die...
then, mase tu akan tibe tak lame lagi...aduh...aku tak tau la aku kuat ke tak...hmmmmmm....
tapi aku tetap bersyukur sebab aku masih de mereka...
MAK ABAH and MY LOVELY FAMILY
MIZA
NANA
YANA
EFFA
KAK MAZ
and semuaaaaaaaaaaa sekali yang ade dalam hidup aku... :))
sorry gamba anda anda anda tak boleh upload..tenet slow...tang gamba saya dengan die laju je tenet...tang gamba anda anda anda die jadi slow...bukan salah saya..ngeeeeee... :)) 
and sekarang die dah tak contact aku...tapi aku sentiasa doa kan kejayaaan die...
now focus on my study and cite cite aku....
mane la tau de jodoh jumpe die lek.....at least aku dah berjaye dengan cite cite aku and die pun dah berjaye dengan cite cite die....
adios amigos....berambus...hehehehe....
see u ollsss later...
^__________^

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: