FINAL EXAM APRIL 2011




abes suda final !!!
waaaaa....5 paper yang wat aku tak tido malam...
and 5 paper ni gak laaaa yang wat aku nak termuntah...
1st time dalam idop aku...
aku study sampai nak muntah...
dengan inchik migrain yang selalu ajak aku dating nyerrr...
waaaaaaaaaaaa~
selesai sume nyerrrrr.....
mase untuk berpisah dengan mereka mereka mereka...
hukhukhuk...


BM111 B
event yang paling best dengan korang !!
walawei...
tak sangka ouh dah tiga tahun bersama...
macam macam yang jadi...
a'a, mcD tuuu kire halal laaaaa....tak payah laaa erk....
sebab aku ase tunggu mcD dari ko tuuu macam lebih baik aku beli sendiri laaaa...ngeeeee~ :D
memen and yogurt, sem depan kite same same erk teruskan perjuangan....
kakak polis, lepas ni kalo aku kena tahan ke, aku cari ko erk... ;)
hadi !!!! aku malas nak cakap pasal ko...dah dekat 8 tahun kite kenal..lagi macam macam hal dah jadi..bosan laaaaa....hahahaaaaa.... :))
fiqaaaaaa..mekasih bagi aku check in bilik ko....hehehe...and mekasih ade dengan aku....luv u muchie muchie.. :)
and korang yang lain....gud luck !!
doakan aku yang masih di unikop ni.....
(eh, asal mate aku berair ni...hukhukhuk)
hmmmmmmmmmmm......
i'll missed you guys !!! 
"there are many types of ships..there are wooden ships, plastic ships, and metal ship...but the best and more important types of ships are FRIENDSHIPS.."
kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: