:: melayan meroyan aku ::

tak tau nak story pe...macam macam perasaan ade sekarang ni...sedeyh..rindu..marah..sakit ati...semua ade..macam macam ade..

** sedeyh...sebab si die..kenapa die buat aku macam ni..and aku tak tau kenapa..aku sayang die sangat sangat..aku tak pernah nak sayang orang sampai macam ni..sebelum ni dengan ex ex aku..tak ade lak aku sampai meroyan macam ni...yang die ni...aku sayang sepenuh ati aku..huhu~

** rindu...mesti la rindu die...selain family kawan kawan...aku rindu die...rindu sangat sangat...tak tau nak cakap macam mana...gile memang aku rindu die....

** marah...ye memang aku marah...aku marah sebab aku sayang dia..kenapa la dia tak pernah nak faham aku...die tau tak yang aku sayang die...

** sakit ati..sebab die masih belum lupe kisah yang menyakit kan ati tu...sudah sudah la tu awak...tolong la lupe...die dah ade life die...awak tak payah la ingat die...bile awak sakit ati...saya lagi sakit ati tengok awak...saya sayang awak la...

** memories



** kawan kawan...aku minta maaf sangat sangat...aku tak mampu nak lupe die...he means a lot to me...aku sayang die..please jangan suruh aku buat benda yang aku tak nak buat...aku yakin dengan ati aku...bia ar mase menentukan semua nye...

** i still belive it....

** MOHD FIRDAUS BIN RAHMAT <3 <3 <3 saya sentiasa ade utk awak..and saya sentiasa doakan yg terbaik utk awak..walaupun awak tak ingat saya..saya sentiasa ingat awak...
kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: