hilangnya satu warna dalam hidup aku =,=

** ade entry sebelum ni aku tulis pasal orang orang yang dah kaler kaler kan hidup aku..tapi ari ni aku nak share satu entry pasal hilangnya satu warna yang bermakna dalam hidup aku...aku terpaksa padam kan warna tu....mungkin ni dah tertulis dan mungkin ni ada hikmah nye...semua ni terjadi ade sebab...tapi aku tak tau sebab nye pe..tipu aku cakap yang aku boleh padamkan terus warna tu..aku harap sangat warna tu boleh kekal dalam hidup aku and aku harap sangat warna tu tak pudar and akan kembali ceriakan hidup aku...

** tapi ade perkara yang kite patut lupe kan dan padamkan...walaupun hati tak nak lepas kan nye...and kalau ni adalah yang terbaik and boleh menggembirakan hati orang lain...kite patut laku kan nye...

** aku tak pernah lupe kan warna tu...walau ape pun..warna tu pernah menceriakan hidup aku...aku hanye mampu berdoa dan berharap semoga die mampu untuk memberi warna yang indah dan cantik dalam kehidupan orang lain...

** aku harap warna warna yang masih ade ni akan terus ceria and tak kan pudar...

** aku sayang warna warna ni...mak, abah, angah, ude, kak ndak, kak lang, uteh, acik, kak shimir, iqbal, miza, nana, yana, epa, wani, ecah, aina, kak mimi, lylo, and semua mereka mereka yang ade dalam hidup aku..tanpa korang aku bukan siape siape....

LOVE YOU ALL MUCHIE MUCHIE MUCHIE

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: