akuu dahh ANGAUUU !!!!

assalamualaikum...
ehem ehem...okey, tajuk entry macam hape jerr kannnn..
tapi jujur...cik kodok memang tengah angau...waaaaaa...
cik kodok angau kat tourist guide kat Taman Negara Pahang....
ouch, die sangat memikat...die tak hensem macam aaron aziz..die tak putih macam retis retis korea tuu..tapi die ade satuu daya tarikan yang memang cik kodok cari dalam diri sorang lelaki...senang cite...die memang taste cik kodok laaaa...hehehehe.....and disebabkann die gak..cik kodok dapat name baru..CADBURY..hahaha..heish..betul betul angau ni...cik kodok dahh lame tak ade perasaan yang macam ni....hadoi...nak tengok pic die tak...

ni laaaaa guide tuu...name die Muhamad Saiful..tapi sume orang panggil die PETIR...heeeeee.... :D

p/s : CADBURY dah cair dengan panahan PETIR...acamnerrr ?? :D

kalau suke like lerr :)

2 kata kata untuk cik kodok:

gadEs biRu said...

apasAL MKE dye mcm acik je??ade chance la nk jd adik ipar acik kn..hakhakhak.. !!!

cik kodok said...

@gadEs biRu kalo xde chance punn...mksuu ade ade kan gak chance tuu..hakhakhak..