sejak bilerr kau pakai baju pink ni ????

dah lamerr tak hapdet....okey proceed... :)
sejak bilerr kau pakai pink ni ??????
ape kene mengene soklan ni dengan cik kodok ???
hahahaha...ade okey...
actually cik kodok sangat sangat anti pink...seumur hidup cik kodok tak pernah pakai baju pink...
tapi baru baru ni cik kodok pakai baju pink pergi konvo kawan cik kodok..i can't believe that i am wearing pink...oh no !!!!
hahahaha...kawan kawan cik kodok cakap pink sangat jauh dari cik kodok..even dah tak ade warne dalam dunie ni punn...cik kodok tak kann pilih pink...tapi due tige ari ni macam dah terkene sumpahan pink...in 3 days, cik kodok pakai baju warne pink..and untuk pengetahuan semua...baju pink tuu semua cik kodok baru beli....hadoi, pekehe nyerr ni....kawan kawan yang rapat dengan cik kodok tauu febret kaler cik kodok...semua dok bahan cik kodok berbajuu pink..haiyark...heeeeeee....

kawan kawan ku sayang..ase nyerr aku dah ade jawapan untuk soklan korang tuuuu... :)
duluuu aku tak berani nak cube warne terang terang ni...sebab menampakkan tubuh badan aku yang gemok ni..tapi sekarang aku dah berani mencuba warne warne terang....sebab aku dah tak kisah ape orang nak cakap pasal bentuk tubuh aku yang gemok...thanks gak kat korang sebab korang tak pernah memilih kawan and terima aku seada nyerrr...and always bagi semangat kat akuu.. :)

haaaaa...korang cari laaa kawan yang camni...sentiase bagi semangat..bukan yang menjatuhkann..
okey, cik kodok akui dengan saiz badan yang camni...keyakinan untuk berdepan dengan orang tuu agak kurang..tapi disebabkan ade kawan kawan yang menyokong...cik kodok tak kisah lagi ape orang nak cakap...tapi tak bermakna cik kodok tak jage kesihatan okey....walau camnerr punn kite nyerr selera makan...kesihatan kene jage gak...okey...
jap..macam lari topik jerrr...hahahaha...bia laaaa...ape yang terlintas tuu yang cik kodok tulisss...heeeee....okey, cik kodok undur diri duluuu untuk malam ni... :)

kalau suke like lerr :)

0 kata kata untuk cik kodok: