MODEL.MODEL.MODEL

AKU NAKKK JADI MODEELLLLLLLLLLL LEHHHHH ????
hahahahaha...meroyan aku dah datang...
suke tengok mereka mereka mereka yang pegi fotosut tu...
santek santek sume nyerrr....
teringin nak jadi macam mereka mereka tu...
agak agak kalau aku nak jadi MODEL leh tak ????
tak boleh ?? kenapa tak boleh ??
aku tak lawa ??
alaaaaaaaaaaaa....nak jugak nak jugak !!!
huhuhuhu~
ni laaaa naseb orang yang tak berapa santek macam aku ni...
dah laaa tak santek...pemalu lak tu...huahuahuahua...
(yang tang pemalu tu agak menipu laaa sikit..hehehehe)
takpe takpe...mak aku cakap...
nak seribu daya..tak nak seribu dalih...
biaq pi laaaa pa orang dok kata....
bukan depa yang dok bela kita...
buat jaa pa kita nak selagi benda tu betoi....
luv u laaaa mak muchie muchie muchie... <3
1st of all...
aku nak clear kan muke aku ni daripada inchik inchik dan puan puan JERAWAT !! 
2nd..
aku nak kasi turun ini berat badan lagi sikit...i know I CAN DO IT !!!
hahahahaha....
wahai kawan kawan kawan sokonglah sahabat mu ini dalam mengejar cita cita..
ceehhwaaahhhh...hehehe..
chaiyok shushue !!!
^__________^

kalau suke like lerr :)

2 kata kata untuk cik kodok:

Jaey89 said...

i akn sllu support u..hehehe

~shushue~ said...

waaaahhhhh.....mekasih awk...hahaha...